Sunday, September 10, 2006

Juste un petit post comme ca.... waou il est deja 10h15.... Merde faut que j'aille voir mes cassettes de la semaine!!*connerie de prépa qui m'empeche de regarder la télé et me force a dodoter et a bosser à la place* donc voila juste pour dire des conneries... Vivement l'année prochaine!!!! I hope I'll be bilingue, or trilingue I don't loose (je ne sais jamais si y a un O ou deuxO) hope for knowing Spanish.... English Powerrrrrr!!! Canada and Scotland powwwwwwwaaaaaaaa. David, Paul and Kate powwaaaaaa.. Yes Kate I want to see her in Mckay and Mrs Millers and in A Dog's breakfast. When will it come in France?????? soon or not??? I like writing english, even if what I say is nonsense.... I think it's enough... If somebody come here, please make you know... I've the impression of not having friends. (that's maybe true infact, I don't know...)

1 comment:

Anonymous said...

ptdr ! Mais moi je suis là va ! I am the somebody and demain i have to finish my english but you know... i'am not superman... just wonder woman ^^